menu
Rok zpracování: 2017
Odvětví: Potravinářský průmysl
O společnosti:
Společnost M. K. INVEST GROUP s.r.o. vznikla v roce 2002 jako obchodní společnost na poli maloobchodu a velkoobchodu s potravinami. Jde o dynamicky se rozvíjející se firmu s meziročními nárůsty v obratech i komplexnosti portfolia. Hlavní podstatou činnosti společnosti je maloobchodní a velkoobchodní prodej potravinářských produktů v ČR a zahraničí.
Obchodní strategií je partnerství s nadnárodními maloobchodními řetězci v České a Slovenské republice, Anglii, Německu, Polsku a Maďarsku. Stěžejní obchodní komoditou, na kterou se společnost zaměřuje, jsou cukrovinky a sladké pekárenské produkty fresh food i frozzen. MK Invest obchodně zastupuje tyto značky: Marlenka, Banketgroep, Dulcesol, Poppies, Patisserie, Doma, Karg, Derpan, La Boulangere.
Cíle projektu:
Cílem projektu byla optimalizace skladových procesů se zaměřením na zvýšení jejich flexibility a bezpečnosti pro zajištění budoucího růstu společnosti. Zároveň definice souboru reportingu, který zajistí efektivní monitoring výkonnosti logistických procesů společnosti.
Řešení:
Na základě detailního rozboru vstupních dat a diskuse s uživateli logistických procesů ve společnosti je zpracován a postupně realizován program změn v oblasti logistiky a zaváděn přehledný monitoring výkonnosti logistických procesů.