22.05.2025, SPA Hotel Lanterna, Velké Karlovice

Profesní setkání logistiků 2025: Dobrý vercajk – půlka roboty

Vstupní téma Dobrý vercajk – půlka roboty
Termín konání 22. 05. 2025 - 23. 05. 2025
Místo konání SPA Hotel Lanterna, Velké Karlovice
Odborný garant Petr Jalůvka, prezident KLA
Cena akce 5900 Kč
Url https://form.simpleshop.cz/LrJ2l/buy/

Dobrý vercajk je základ – a platí to i v logistice. Přijeďte na letošní setkání logistiků, kde se podíváme na nástroje, přístupy i příklady z praxe, které vám ušetří čas, nervy i peníze. Čeká vás mix přednášek, sdílení zkušeností i neformální večer mezi lidmi, kteří to mají v logistice podobně jako vy. A to všechno v pohodovém prostředí valašské Lanterny.

 

Program

22. 5. 2025

Čas Přednášející Téma
9:00 – 10:00   Registrace
10:00 – 10:15 Petr Jalůvka Slavnostní úvod
1. jednací blok (10:15 – 12:30)
  Michal Koláček Tematický úvod
     
12:30 – 14:00   Oběd
2. jednací blok (14:00 – 17:00)
  Max Kovář Moje digitální já
  Jiří Janovský, Petr Zavoral Logistický audit na jedno kliknutí
     
20:00   Společenský večer

23. 5. 2025

Čas Přednášející Téma
8:00 – 9:00   Snídaně
3. jednací blok (9:00 – 12:00)
  Petr Sysel Téma bude upřesněno
  Martin Danisz Téma bude upřesněno
    Mix logistiků, logistický mix
12:00   Zakončení PSL a oběd

 

Pozor - v ceně není zahrnuto ubytování. Každý účastník si ubytování zařizuje sám. Pro zájemce o ubytování v hotelu Lanterna je připravena speciální cena, proto neváhejte o ni zažádat. rezervace prosím řešte telefonicky s recepcí Lanterna  571 477 301.
 

Anotace přednášek & představení řečníků

 

Jiří Janovský & Petr Zavoral: Logisticky audit na jedno kliknutí

 

Cílem přednášky je představení platformy SAP Signavio Process Transformation Suite jako pomocníka v práci logistických auditorů. A nejen to, dozvíte se i jak procesy zlepšovat a transformovat.


Petr Sysel:  Cesta od štíhlé k „horem pádem“ logistice

Odchod dlouholetého klíčového klienta znamená vždy spoustu obav a nových výzev pro firmu.  Firma začne šetřit, a to není nejšťastnější výchozí strategie pro implementaci projektu nového…
Nemáte lidi, nemáte místo ani ochotu investovat. Přesto nájezd objemů a logistika na míru pro nového klienta předpokládá totální rekonstrukci firmy.  Výroba a distribuce v kampaních vyžaduje flexibilitu v řízení zdrojů. Bez plánování to nejde, ale bez schopnosti efektivně reagovat na změny už vůbec. 

Logistika „horem pádem“ v našem pojetí je snaha o co nejvíce kontrolovanou jízdu na divoké vodě...


Kristína Bevízová: Zvyšování bezpečnosti při nakládce a vykládce pomocí inteligentního bezdrátového systému
projektový manažer pro GATE SYSTEM, WADIMEX s.r.o.

Predstavím náš GATE SYSTEM 2.0 ako praktický nástroj na zvýšenie bezpečnosti a efektivity pri nakládke a vykládke v logistických a výrobných prevádzkach.


Nejde len o prevenciu incidentov – pozrieme sa aj na to, ako technológie môžu meniť firemnú kultúru a prístup k bezpečnosti.

Čo spôsobuje incidenty na rampách?
Ako im pomocou GATE SYSTEM efektívne predchádzať (bezdrôtový klin a signalizácia)
Ako využiť kamerový systém a cloudovú webovú aplikáciu na monitoring a spätné vyhodnocovanie
Integrácia s existujúcou infraštruktúrou a systémami (WMS/ERP)
Reálne príklady z praxe – ako technológia ovplyvnila prevádzku aj myslenie ľudí

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

zpět na seznam akcí